Այսօր ՀՀ-ում պետական ապարատի ճնշումների ներքո շինծու մեղադրանքներով, անհեթեթ պատճառաբանություններով ձերբակալություններ են կատարվում, մարդկանց են պատանդ վերցնում և թշնամաբար հաշվեհարդար տեսնում...
Նոյեմբերի 17-ին Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ Կոտայքի թեմի հոգևոր սպասավորների հետ՝ ուղեկցությամբ թեմակալ առաջնորդ Գերաշնորհ Տ․ Առաքել արքեպիսկոպոս Քարամյանի...
«Մարդու արժեքը իր ունեցածի մեջ չէ, այլ՝ իր տվածի»։
Գարեգին Ա կաթողիկոսի այս խոսքը համահունչ է Աստվածաշնչի այն խոր ճշմարտությանը, որ մարդը չի գնահատվում արտաքինով, այլ՝ սրտի առատությամբ...
Կորստաբեր են Աստուծո Կամքին հակառակ ընթացքները։ Տերն Իր կյանքը տվեց՝ մարդուն կորստից փրկելու համար և կոչեց մարդկանց ապրելու հավատով, սիրով և հույսով...
Այդ թվում՝ ՀՈՎՀԱՆՆԱՎԱՆՔԸ պետք է զերծ պահվի ցանկացած տեսակի անցողիկ խոսքերից ու մտքերից։
Հովհաննավանքի նոր վերածնունդը եղավ 17-րդ դարում Ս․Մովսես Տաթևացու (1578-1632) ժամանակ, ըստ Առաքել Դավիժեցու նկարագրության...
Սիրելինե՛ր, մի՛ վհատվեք և մի՛ տրտմեք։ Արդարությունը մարդու ձեռքով կարող է ժամանակավորապես խեղաթյուրվել, բայց Աստծու արդար դատաստանը հավիտենական է և անսխալական...
Նոյեմբերի 6-ին Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի Հայրապետական տնօրինությամբ ստորև ներկայացված հիմնավորումներով կարգալույծ է հռչակվել Տավուշի թեմի հոգևոր սպասավոր Տ․ Տարոն քահանա Հունանյանը...
Մեծ ջանք պահանջվեց, որ լսեմ քո խոսքը: Ափսոսում եմ, որ այս ընթացքի մեջ հայտնվեցիր: Հիմա մի քանի հարց ուղղեմ, չնայած նախորդներից և ոչ մեկին չպատասխանեցիր: Միգուցե հիմա՞ կխորհես...
Երբ մեր ՏԷՐ ՀԻՍՈՒՍ ՔՐԻՍՏՈՍԻՆ՝ փարիսեցիների, օրենսգետների, քահանայապետերի դավերով բռնեցին և տանջանք ու չարչարանքից հետո տանում էին խաչելու, մի՞թե միայն նրանք էին մեղավոր...
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...